Sunday, September 25, 2016

5 Wenke Om Voor Te Berei Vir Qapi

5 wenke om voor te berei vir QAPI Kliek om te sien Image Die bekostigbare Care Act (ACA) van 2010 was die land se gehalte van sorg oproep tot aksie. Oplê wat ouetehuis verskaffers Instituut beide 'n formele, fasiliteit-wye nakoming en gehalteversekering en verbetering prestasie (QAPI) program, terwyl die verbetering van verpleegster aide opleiding oor hul fasiliteite, die ACA het ten doel om die gehalte van sorg in Amerika se verpleeginrigtings verhef oor die volgende paar jaar. "Ons tradisionele QA [gehalteversekering] benadering, veral in verpleeginrigtings het 'n baie te doen met voldoening aan die minimum vereistes voldoen nie, dop data, doen kwartaallikse verslae, maar het die kultuur van die organisasie nie betrokke te raak in die gebruik van daardie inligting in vooruit dink , waar die proses verbetering, "sê Cheryl Phillips, besturende direkteur, senior vise-president vir voorspraak, LeadingAge, die 5600-lid organisasie wat nie-winsgewende verskaffers. "QAPI gaan 'n voertuig om dit te doen. Mense moet die gereedskap en begrip en 'n padkaart van hoe om hierdie regulasie te neem en te vertaal dit na iets opwindend wat beteken vir hul eie ouetehuis het. " QAPI programme sal probeer om 'n fasiliteit en infrastruktuur korporatiewe-wye wat ondersteun en effektief versterk interne vermoëns 'n ouetehuis se versameling en ontleding van data te skep, terwyl die ontwikkeling van strategieë wat die oorsake van beide aanhoudende en geïsoleerde probleme kan identifiseer en planne om te verhoed dat die ontwikkeling van. Om te voldoen aan hierdie nuwe vereistes binne die volgende paar jaar, sal verskaffers moet bykomende hulpbronne en die omvang van hul QA komitees met die doel om prestasie te verbeter brei, terwyl die bevordering van die opleiding van personeel op-sorg-verwante kwessies. Hier is 5 wenke wat ontwikkel is deur die sentrums vir Medicare Medicaid Services (CMS) QAPI 6 program om te help senior leiers voor te berei vir QAPI nakoming: 1. Ken die feite oor QAPI. ● Gaan die QAPI taal in die bekostigbare Care Act (Art. 6102. rekenpligtigheidsvereistes vir opgeleide verpleegpersoneel Fasiliteite en Verpleegkunde fasiliteite, 1 sien "bykomende inligting van CMS" skakel hieronder). ● Kyk weer na die 5 elemente van QAPI. 2. Hulp sleutelrolspelers soos jou direksie, leierskap en personeel leer meer oor QAPI. Kry koop-nou. ● Verskaf fasiliteit-wye onderwys op QAPI. ● Review sleutel konsepte en beginsels van prestasie te verbeter. ● Gaan jou organisasie se huidige verbetering of probleemoplossing model, of 'n model wat jy sal gebruik identifiseer (voorbeelde: IHI se model vir verbetering met PDSA siklusse, 2 Six Sigma / DMAIC, 3 Lean 4 en FMEA 5). 3. Ontmoet met ander leiers oor QAPI. ● Besoek 'n paar van jou diensverskaffer vennote wat QAPI programme in plek (hospitale, hospice programme, ens) het reeds vir meer inligting oor hoe hulle reeds 'n suksesvolle QAPI program geïmplementeer hoor. ● Besoek ander verpleeginrigtings wat verbeterings prestasie het reeds in plek om meer oor hul benadering tot verbetering leer. ● ontmoet met jou korporatiewe kantoor om jou benadering tot QAPI bespreek, indien van toepassing. 4. Dink na oor hoe om te herstruktureer jou QAPI program. Vrae kan insluit: ● Wie sal die program lei? ● Sal jy 'n bestuurskomitee gebruik? ● Sal jy pas jou QA komitee om hierdie funksie te vervul? ● Watter proses sal jy gebruik om jou QAPI te ontwikkel? 5. Dink aan jou huidige kultuur en hoe dit prestasie verbetering sal bevorder. ● Moet alle personeel, inwoners en families voel vry om te praat tot gebiede wat verbeter moet word te identifiseer? Indien wel, hoe weet jy dit? ● Moet jy nodig het om 'n bewustheid van prestasie verbetering te bevorder en te skep die verwagting dat almal in die ouetehuis nodig om betrokke te wees? ● Hoe goed doen jou personeel werk in spanne? Hoe weet jy? ● Hoe goed is jou organisasie te boor af na die onderliggende oorsake van probleme te identifiseer sodat jy dit effektief kan verhoed dat hulle herhalende? ● Het u vorige pogings verbetering suksesvol? Wat bygedra het tot die sukses? Wat was die uitdagings / hindernisse? ● Hoe goed is jy op die gebruik van data om jou verbetering pogings ry? Wat databronne word of gebruik kan word om te help in die toekoms verbetering poging? Vir meer inligting, kliek hier om die volledige kopie van lees "Die ontwikkeling van 'n effektiewe Gehalteversekering program:. Draai minimum vereistes in 'n omvattende strategie" Tamar Abell is 'n derde-generasie ouetehuis eienaar / operateur wat 10 gemeenskappe bestuur vir meer as 15 jaar. In 2005 het Abel gestig Bo Solutions (UpstairsSolutions), 'n e-leer maatskappy vir senior sorg gemeenskappe. Sy kan gekontak word by: tabellupstairssolutions.


No comments:

Post a Comment